Zespół Szkół nr 5 w Rzeszowie

 



DANE O UCZNIACH,
KTÓRZY UKOŃCZYLI GIMNAZJUM NR 13 W 2019 R.


Poniższe wykresy sporządzono na podstawie ankiety przeprowadzonej w czerwcu 2019 r. Wzięło w niej udział 48 absolwentów Gimnazjum nr 13 w Rzeszowie (96% uczniów kończących naukę w gimnazjum).










Z danych zawartych na wykresach wynika, że 50% badanych uczniów jako swoją przyszłą szkołę wybrało liceum, 42% zamierza uczęszczać do technikum. Najczęściej wybieraną szkołą było IV Liceum Ogólnokształcące w Rzeszowie. Swoją edukację w niej zdecydowało się kontynuować 23% uczniów. Dużą popularnością cieszyły się również: Zespół Szkół Spożywczych, Zespół Szkół Technicznych oraz I Liceum Ogólnokształcące. Absolwenci Gimnazjum nr 13 najbardziej chcieli uczyć się w klasach o profilu biologiczno-chemicznym. Profil ten deklarowało 21% ankietowanych. O wyborze szkoły ponadgimnazjalnej decydował poziom nauczania (67% odpowiedzi) oraz lokalizacja szkoły (56%).


DANE O UCZNIACH,
KTÓRZY UKOŃCZYLI GIMNAZJUM NR 13 W LATACH 2012-2019


Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 340 uczniów kończących Gimnazjum nr 13 w Rzeszowie w latach 2012-2019 posłużyły do sporządzenia zestawień zbiorczych. Dane te ilustrują poniższe wykresy.










Z danych zawartych na wykresach wynika, że większość badanych uczniów (45%) jako swoją przyszłą szkołę wybrało liceum, w technikum swoją edukację zdecydowało się kontynuować 44% absolwentów. Najczęściej wybieranymi szkołami były: Zespół Szkół Technicznych i IV Liceum Ogólnokształcące (22%). Dużą popularnością cieszyło się również II Liceum Ogólnokształcące (16%). Przyszli licealiści najbardziej chcieli uczyć się w klasach z rozszerzoną matematyką i fizyką (15%). Profil humanistyczny oraz biologiczno-chemiczny deklarowało 14% ankietowanych. O wyborze szkoły ponadgimnazjalnej w największym stopniu decydował poziom nauczania (35% odpowiedzi) oraz lokalizacja szkoły (27%).

Opracował: Radosław Sztaba





Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 11 w Rzeszowie; ul.Beskidzka 5, 35-083 Rzeszów; tel: (0-17) 748 3840

statystyka